perjantai 3. syyskuuta 2010

Ihan oma syysmuoti


Kaikissa muotiblogeissa (tai niissä muutamassa mihin oon eksynyt) on nyt hehkutettu pari viikkoa, kuinka on ihanaa kun tulee syksy ja voi käpertyä ja kietoutua ja uppoutua kaikkiin ihaniin neuleisiin ja huiveihin ja ties mihin. Noh. Pitäähän sitä sitten kantaa kortensa kekoon ja kertoa miksi minä tykkään syksystä. (nämä onkin sitten varmaan ne ainoat syyt)

Huivit!! Nyt saa taas pitää huiveja! Huiviaddiktina oon ehtinyt käyttää jo kolmea eriväristä puolentoista viikon aikana. Ja suunnittelen ainakin kahden uuden värin hankkimista.


Mun supermegalempisuosikki-ihkutumpukkaat! Näitä käytin viime syksynä niin pitkään kunnes oli ihan pakko siirtyä oikeisiin tumppuihin. Luulen, että niin käy tänäkin syksynä.
PS. Tumpukas ei varmaan oo oikea sana, mut kun niitä sormellisia kutsutaan kynsikkäiks, niin nimesin nää sormettomat tumpukkaiks.


5 kommenttia:

Alcinoe kirjoitti...

Onpa söpöt tumpukkaat, mikä tosin on minun mielestäni melko pervo nimitys. =)

Minja kirjoitti...

Jotenkin en oo yhtään yllättynyt, että joku saa pervoja väännettyä tästäkin. Arvasin sen etukäteen. Mun siveellinen mieleni vaan ei aatellutkaan mitään pervoja, kun se sana ekan kerran tupsahti mieleen. :)

Luonnonlapsi kirjoitti...

Ihanat nuo tumpukkaat. Oletko itse tehnyt? Kyselee eräs käsitöistä tykkäävä :) Niin, ja hienon väristä kynsilakkaa <3

Minja kirjoitti...

En oo itse tehnyt, ostin Sokokselta. En oo oikein käsityöihminen. :)
Kiits, mäkin tykkään tosta kynsilakasta.

Tiina kirjoitti...

Minä, kaksimielisyyksien kruunaamaton kuningatar, en tajua mitä pervoa on sanassa tumpukkaat...