tiistai 14. syyskuuta 2010

30 biisiä - 14. päivä


Day 14 - A song that no one would expect you to love

Tästä haastellisen tekee tuo sana "love" tuolla. Sillä olenhan yleensä aika tehokkaasti toitottanut maailmalle, jos rakastan jotain biisiä. Niin vähän on paha sitten mennä sanomaan, että mitä kukaan ei arvaisi minun rakastavan. Sellaisia varmaan oisi vaikka kuinka, mistä tykkään muiden arvaamatta. Mutta keksinpäs yhden ainakin, jota rakastan, mutta en sitä ole tainnut kauheasti tuoda julki. Ei se silti sitä tarkoita, etteikö tämäkin olisi ollut ihan odotettavissa. Ehkä olen ihan ennalta-arvattava musiikimakuineni.



No niin, tuliko tämä yhtään kellekään yllätyksenä? Ei varmaankaan.

9 kommenttia:

Mymskä kirjoitti...

Kyllä mä ainakin hiukan yllätyin! Noin äkkiseltään, mutta ehkä tämä kuitenkin jollain lailla sopii kokonaisuuteen. En silti olisi osannut ihan kylmiltään arvata, että tykkäät tästä :)

Tämä on muuten yksi suosikkibiiseistäni, sopisi ainakin kohtiin laulu, joka muistuttaa jostakin henkilöstä/paikasta/ajasta ja ties vaikka mistä.

Minja kirjoitti...

Kiva! Olisin ehkä ollutkin vähän pettynyt, jos kukaan ei yhtään olis yllättynyt. :)
Mä oon aina ollut vähän huono tykkään naislaulajista, mutta tykkään Jonnan äänestä ja tää biisi vaan on ihan tosi hieno! Menee ihan kylmiä väreitä ja iho kananlihalle, kun sopivassa mielentilassa kuuntelee.

Tinka kirjoitti...

No, enpä olis itekään arvannu :)
Ensinnäki, että Jonnaa, ja just tuo kappale - ja ylipäänsä suomen kielistä. Jo se yllätti, että "vihaat" Rautiaista :D

Noh, makuja on onneks joka lähtöön, köh.

Minja kirjoitti...

Mähän oon ollu Jonna-fani ihan pienestä pitäen. Minttu sekä Ville oli aika kova sana silloin kun se oli uus. :D

Mut kyllähän mä suomenkielistä musiikkia kuuntelen muutenkin. YUP, Tehosekotin, Zen Cafe, vanhaa Apulantaa, Olavi Uusivirtaa, kaikkea Ismo Alangon tekemää.. ja vaikka mitä!

Mua yllättää se, että joku yllättyy siitä, että joku ei tykkää Rautiaisesta. Mun mielestä siitä ei pitäs kenenkään tykätä. :)
No ei vaan, kukin tykkää mistä tykkää, eikä kukaan varmaan ottanut sitä toivottavasti henkilökohtaisesti, vaikka haukuinkin Rautiaisen. Eihän? :)

Tinka kirjoitti...

Ai, niin joo, en jotenki vaan muistanu tässä hämmennyksen tilassa, että et vierastanu esim. Tehistä :)

Isot Pojat on opettanu minut kuunteleen Rautiaista, oon kyllä tykänny. Mulla onki vähän hassuja kavereita ;)

Ja huomasin, miten pystyn nykyään olemaan provosoitumatta, vaikka Erästäkin Pändiä Erään sivuilla lynkattiin :D terkkuja vaan.

Olen ylpeä musiikkimaustani. Son hyvä.

Minja kirjoitti...

Hyvä. Jokaisen kuuluukin olla ylpeä omasta musiikkimaustaan, mäkin oon. :)

Tiina kirjoitti...

Sepä ei ollutkaan mikään provo, joten en odottanutkaan/toivonutkana provosoitumista. Oikeastaan olisi ollut kummallista, jos siitä joku olisi provosoitunut, koska jokaisellahan on oma musiikkimakunsa ja saapi ollakin.
Olen kyllä tietoinen, että Eräästä Pändistä ilmeisesti jotkut tahot tykkäävät, mutta meemi ei tunne diplomatiaa. :D

Tiina kirjoitti...

Toivonut kana.

Tinka kirjoitti...

...vajaa 30 vuotta sitte olisin provosoitunut alle sekunnissa, jos Erästä Pändiä joku uskalsi haukkua :)

Tarkotin siis ihan vaan omaa nykyistä suhtautumistani ja "kasvua", heh. Musiikkimauista ei aina kantsi keskustella, varsinkaan jos ei se mene yksiin.