sunnuntai 19. syyskuuta 2010

30 biisiä - 19. päivä


Day 19 - A song from your favorite album

Yhtä lempilevyäkään on kauhean vaikea nimetä, mutta valitsen tähän nyt Avenged Sevenfoldin tänä kesänä ilmestyneen Nightmare-levyn, koska se on minun levyistäni uusin, paras ja kaunein. Ja juuri tällä hetkellä se on se levy, jota jaksaisin kuunnella vaikka joka päivä.

Avenged Sevenfold menetti viime vuoden joulukuussa rumpalinsa, joka kuoli lääkkeiden ja alkoholin yliannostukseen (uutisissa sitä kutsuttiin vahingoksi, mutta mistä ne sen voi tietää?), ja se kyllä kuuluu tämän uuden levyn sanoituksissa aika monessa kappaleessa. Eli levyä ei voi hyvällä tahdollakaan kutsua ainakaan iloiseksi levyksi.

Mutta minusta se on ehdottomasti bändin paras levy tähän mennessä ja minä rakastan laulaja M. Shadowsin ääntä.

Tämä biisi on aika pitkä, mutta olen sitä mieltä, että tämä on ehdottomasti loppuun asti kuuntelemisen arvoinen. Sitä paitsi, hienon lyrics-videon ovat tehneet (tämä on viralliselta avenged sevenfoldin youtube-kanavalta, eli oletan bändillä itsellään olevan sormensa pelissä tässä), joten kannattaa ihan katsellakin.





2 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Toi video oli kyllä hieno.
Biisissä oli ihan potentiaalia aina siinä, oliskohan kauhean väärin sanoa, että c-osassa? No se kertsin ns. jälkimmäinen osa kuitenkin, kyl sä tiiät.
Ja tykkäsin itse asiassa siitä loppuosasta, kun ekat viisi minuuttia oli ensin kulunut.

Minja kirjoitti...

Kyl mä tiiän. Vaikka mun mielestä kyllä koko kappale on täynnä potentiaalia. :)

Mä vähän arvelinkin, että sä tykkäisit siitä loppuosasta enemmän kuin alkuosasta.