torstai 2. syyskuuta 2010

Höpsis


Minulla on kyky kehittää tykkäyksistäni epätykkäyksiä yhdessä hujauksessa. Lähinnä ruoka-aineiden kanssa. Jokin aika sitten söin Arnoldsin kasvisbagelin, joka oli mielestäni toooosi hyvää. Ihan vähän aikaa sitten päätin, että ostan taas sellaisen. En tykännyt siitä yhtään.

Joskus tykkään jostain leivästä, jugurtista tai mistä milloinkin ja yhtäkkiä en tykkääkään. Ihan naps vaan. Ilman mitään sen kummempaa selitystä.

Alkuviikosta seisoin kaupassa makkarahyllyn edessä ja koitin keksiä mitä minun tekisi mieli leivänpäälliseksi. Ei tehnyt mieli mitään. Ostin sitten kurkkua ja keltaista paprikaa ja olen vedellyt voileipäni hyvällä ruokahalulla niiden kanssa tämän viikon.

Hauskinta tässä on se, että olen koko elämäni väittänyt, että en tykkää kurkusta. Nytkö alan sitten kehittää epätykkäyksistäni tykkäyksiä?


PS. Nyt jo harmittaa tuon musiikkihaasteen eka biisi. Keksisin sata muutakin lempibiisimpää lempibiisiä!

1 kommentti:

Mimmu kirjoitti...

Mulla on vähän toi sama ongelma. Yleensä se menee vaan siten, että syön kyllä jogurttia joka päivä, mutta merkki ja koostumus vaihtelee. Saatan joskus syödä kuukaudenkin pelkästään Kalinka top- jogurtteja, sitten yhtäkkiä ne alkavatkin tökkimään ja pitää vaihtaa vaikkapa Pirkan halppisjogurttiin tai vaikkapa viiliin.