keskiviikko 22. syyskuuta 2010

30 biisiä - 22. päivä


Day 22 - A song that you listen to when you’re sad

Surullisuuteen on vähän vaikea asennoitua nyt, kun ei oikein ole mitään suruja. Iloja vaan. Vaikka olenkin flunssassa. Mutta muuten on ollut vaan kivaa. Töissa mukavuudesta pitää huolen Ihastuspoika ja kumppanit, sekä Kesäpoika silmänilona. Ja monena iltana iloa on tuonut maratoonipuhelut Turkuun. Tämän hetken ennätys on 2,5 tuntia maanantai-iltana. Ja minä kun olen luullut, etten ole mikään puhelinihminen.

Mutta olen minä joskus muistaakseni ollut suruinenkin ja silloin olen kuunnellut esimerkiksi tätä. Tällä kertaa laitankin poikkeuksellisesti live-videon, kerta tähän biisiin ei ole olemassa oikeaa videota ja tässä livevedossa on jotenkin enemmän tunnelmaa kuin tylsissä lyrics-videoissa.





Ei kommentteja: