perjantai 10. syyskuuta 2010

30 biisiä - 10. päivä


Day 10 - A song that makes you fall asleep

Tämä on sinänsä vähän kinkkinen, että musiikkihan ei saa minua nukahtamaan. En oikeasti pysty nukkumaan niin, että musiikki soisi taustalla. Mutta en halunnut valita myöskään mitään unettavan tylsää biisiä, millä ei olisi mitään merkitystä minulle. Siispä valinta osuu kappaleeseen (tai ainakin esittäjään, en muista onko kyse ollut koskaan juuri tästä biisistä), jota olen kuullut lähinnä siskon luona, ja jota en ehkä itse kuuntelisi kotona, mutta onhan tämä ihan kaunis kappale. Ja juuri sellainen, että jos olisi pakko kuunnella jotain musiikkia nukkuessa, niin sitten tällaista.

Ja koska upottaminen on tietenkin juuri tässä kielletty, on tyydyttävä linkkiin:



2 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Oho, tämäpä yllättävä valinta!
Mäkin kyllä nukahdan Norah Jonesiin, silleen positiivisella tavalla. Tää olis ollut mun yksi vaihtoehto, mutta onneksi olin päättänyt laittaa yhden toisen. :)
Tai olisin varmaan laittanut Sunrisen, jos olisin laittanut. Mutta en laita.

Minja kirjoitti...

Mä oon yllätyksiä täynnä! :)
Tunnustan, että valitsin biisin ihan arvalla, suurinpiirtein tökkäsin sormen youtubeen ja se oli siinä.