keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Poikakalenteri 2011



Jokin aika sitten lupasin, Tiinan kommenttilaatikossa, että teen tälle vuodelle poikakalenterin eri miehillä kuin viime vuonna. Tästä meinasi tulla varsin haastava koitos, kunnes tajusin, että en käyttänyt siinä viime vuotisessa kalenterissa ollenkaan niitä kaikista parhaita, koska olin jo kerran maininnut ne yhdessä tyngäksi jääneessa kalenteriviritelmässä! Haha! Ja koska tämä on minun blogi ja minun säännöt, niin saan käyttää niitä nyt. Niitä parhaitahan on neljä, joten kahdeksan uutta jouduin silti keksimään.

Nämä eivät ole missään paremmuusjärjestyksessä, olisi mennyt jo liian vaikeaksi se.

Ja hei, listalla on muitakin kuin peikkotukkaisia meikattuja miehiä!!


TAMMIKUU


Synyster Gates, Avenged Sevenfoldin kitaristi
Synyster on ensimmäinen onnekas niistä neljästä,
jotka saivat uuden mahdollisuuden tässä kalenterissa.


HELMIKUU

M. Shadows, Avenged Sevenfoldin laulaja
Myös yksi niistä neljästä.


MAALISKUU

Jared Leto
Jared on myös yksi parhaista. Tietysti.
(Jaredin silmät ansaitsivat melkein oman kalenteripaikkansa,
onhan niille perustettu facebookiinkin omia fanisivuja)


HUHTIKUU

Hessu Maxx, Reckless Loven rumpali
Ei, minä en kuuntele Reckless Lovea, mutta
voin kyllä katsoa videoita ja kuvia niistä. Tai Hessusta.


TOUKOKUU

Gerard Way, My Chemical Romancen laulaja
Erityisesti uusi punatukkainen Gerard uppoaa. Nam.


KESÄKUU

Dwayne Johnson eli The Rock
Tykkään minä muistakin kuin meikatuista rokkareista.


HEINÄKUU

Davey Havok, Afin laulaja


ELOKUU

Chris Daughtry
Chris osallistui joitakin vuosia sitten American Idoliin,
mutta ei voittanut sitä.


SYYSKUU


DJ Ashba, kitaristi (mm. Guns'n'Roses, Sixx Am)
DJ:n nimikirjaimet ovat lyhennys etunimistä Daren Jay,
eikä siis suinkaan tarkoita mitään tiskijukkaa.
DJ on paras niistä neljästä parhaasta.
Eli kaikista paras. ♥


LOKAKUU

Tomi Joutsen, Amorphiksen laulaja
Jotta ei unohdeta fiksaatiotani rastapäisiin miehiin.


MARRASKUU

Ville Tuomi, Suburban Triben laulaja
Ne rastat..


JOULUKUU

Adam Lambert, myös American Idol-kilpailija
Tiedän, että Adam tykkää pojista, mutta ei se tee siitä
yhtään vähemmän hyvännäköistä.


Siinäpä ne. Mitäs sanotte?


11 kommenttia:

Penni kirjoitti...

Ainakin sulla on selkeä linja :D

Minja kirjoitti...

:D mä ihan totta yritin keksiä jotain muitakin kuin noita rokkareita, mutta ei se oikein onnistunut.

Tiina kirjoitti...

Mahtaakohan toi Davey tykätä myös pojista? Näyttää ainakin vähän siltä.
Näistä paras taisi olla Tomi Joutsen. Mikä yllätti itsenikin.
Oli toi Synysterkin livenä ihan söötti.

sirtsu kirjoitti...

No se näytti ihan justiisa sun kalenterilta. :)
Mä tykkään ehkä eniten Ville Tuomesta (tietty Jaredin jälkeen. Rastat on nii-in ihkui.
Chris D.kin on ihan jees, myös ääni on valloittava.
Ei noi muutkaan mitään rumia ole, mutta ne näyttää vähän kiiltokuvapojilta mun makuun (Jaredia ei lasketa). ;)

Annikki kirjoitti...

No jokos olet katsonut sitten sen mr. nobodyn, jaredin uusimman leffan?

ainakaan et oo täällä hehkutellut.

minulla ei taida olla nyt oikein mitään miesmakua, kun en tykkää enää entisistä, mutta mitään uutta ei ole tullut tilalle. kiva silti katsoa näitä muiden kalentereja. :)

Kirsikka kirjoitti...

No voi itku... Pakko sanoa, että ei uppoa, ei niin yhtään. Näistä paras on The Rock, mikä on mun mielestä aika säälittävää. Mutta onneksi kaikki ei tykkää samoista, muuten ois aika tylsää. :)

Minja kirjoitti...

Tiina, Daveyn suuntautumisestakin on kai jonkin verran keskustelua käyty, mutta siihen ei ole olemassa virallista vastausta suuntaan eikä toiseen. Tiedä sitten..

Sirtsu, joo, ei tässä varmaan mitään suuria yllätyksiä tullut. Minun näköisiä poikia. :)

Annikki, olen itseasiassa katsonut jo ja tykkäsin kyllä elokuvasta. Suosittelen!
Tuntuu hassulta ajatukselta, että ei oo miesmakua. Mulle ei oo koskaan käynyt niin. :)

Kirsikka, makuja on niin monia. Ja niin saa ollakin. :)

Haahis kirjoitti...

Ollapa aina kesä-, loka- ja marraskuuuuuuuuuu - uuuuuuuuuu!!!! :p :D

Elegia kirjoitti...

Mulle marraskuu, ehdottomasti! Muista en niin piittaa.

Muuten, kaikki valitsemasi poitsut ovat joko kaljuhkoja tai tummia: mitä voimme tästä päätellä?! ;D

Elegia kirjoitti...

Ei kun olihan siellä yksi punapää, mutta ei siis yhtään blondia!

Minja kirjoitti...

Haahis, :D.

Elegia, no siitä voidaan ehkä päätellä, että blondit ei oo oikein koskaan vedonnut muhun. Ne kaljutkin on yleensä selkeästi sellaisia, että jos niillä ois tukka, niin ne ois tummia. :)