tiistai 20. heinäkuuta 2010

Champagne on ice and helmets for everyone


Vaikka tämä bloggaamiseni on taas alkanut jotenkin tökkiä, niin olen kuitenkin ihan superiloinen, että joskus aikoinaan päätin bloggamisen aloittaa. Sillä viime viikonloppu oli taas ihan kaikista parhain, kiitos maailman parhaille blogitytöille!

Tuntuu, että tämä kesä on muutenkin ollut jotenkin ihan supermukava, vaikka yksityiselämän puolella on kyllä huoltakin läheisen ihmisen terveydentilasta. Mutta on niin paljon kaikkea kivaakin, ja minä kyllä nautin näistä helteistäkin. Olen kesäihminen ja lupaan taas talvella valittaa, kun on liian kylmä.

Kaikki viikonloputkin on ollut ihan melkein täynnä jotain ohjelmaa, ja aika moni seuraavakin on jo buukattu täyteen, enkä ole yhtään ahdistunut asiasta. Talviaikaan aina olen ihan pläts, jos en saa välillä olla viikonloppua yksin kotona neljän seinän sisällä.

Töissäkin on kivaa, vaikka vähän pitääkin muodon vuoksi valittaa, kun kaikki lomat on jo takana. Kaikki on kivaa ja ihanaa ja oispa aina kesä!

Lopuksi musiikkia. Disco Ensemblekin on ihana ja tämä biisi on ihana ja elämä olis kyllä paljon tylsempää ilman kaikkea ihanaa musiikkia. Kuunnelkaa!



4 kommenttia:

sirtsu kirjoitti...

:)happyhappyjoyjoy!

Alcinoe kirjoitti...

"Kaikki viikonloputkin on ollut ihan melkein täynnä jotain ohjelmaa --- enkä ole yhtään ahdistunut asiasta. Talviaikaan aina olen ihan pläts, jos en saa välillä olla viikonloppua yksin kotona neljän seinän sisällä."

Jotain kummaa kesässä ja auringossa on. Väitänpä, että suomalainen mielenlaatu olisi täysin erilainen, jos eläisimme eri leveysasteilla. Kummasti jäyhyys yms. karisee helteessä hikoillessa.

Tiina kirjoitti...

^^ Oon melko varma, että auringon valon määrällä on suoraan verrannollinen vaikutus ihmisten sosiaalisuuteen ja iloisuuteen.

Minja kirjoitti...

Olette kuulkaas tytöt melko varmasti ihan oikeassa! :)