lauantai 21. elokuuta 2010

100 asiaa minusta, osa 1


Siellä, täällä ja tuolla on paljasteltu asioita. Koska sadan asian keksiminen on vaativaa hommaa, ja niiden lukeminen luultavasti vielä vaativampaa, laitan minäkin omani osiin. Tässä ensimmäiset 25. Päätin lopulta hoitaa tämän homman ns. tajunnanvirtana, eli aloin vaan kirjoittaa ja katsoin mihin se johtaa.

1. Täytän tänä syksynä 35.
2. En potenut koskaan minkäänlaista kolmenkympin kriisiä.
3. Nyt tuntuu, että tämä 35 sitten aiheuttaa pientä kriisin tynkää.
4. Olen asunut koko elämäni Tampereella.
5. Jos ei lasketa epämääräistä ja hyvin epävirallista hairahdusta yhden miehen perässä Kylmäkoskelle joskus parikymppisenä.
6. Eikä yhtä kesää jolloin käytännössä melkein asuin Suodenniemellä. Miespuolisen ihmisen syytä sekin.
7. Olen ollut kerran elämässäni kihloissa.
8. Olen melko varma, että en halua koskaan naimisiin.
9. Olen kesäihminen, tykkään kun on lämmintä ja aurinkoista.
10. En silti tykkää liian lämpimistä syksyistä. Sitten kun on minun mittapuullani oikea syksy, niin haluan voida pukeutua syksyisesti ilman, että läkähdyn.
11. Oikeistaan tykkään siitä, että meillä on kaikki neljä vuodenaikaa, vaikka se kesä suosikkini onkin.
12. Pelkään usein pimeää.
13. Tai en sitä itse pimeää, mutta sitä mitä en voi silloin nähdä.
14. Useimmiten sitä mitä en voi nähdä, ei ole olemassakaan, kun valot on päällä.
15. Uskon jollain tasolla yliluonnollisiin asioihin.
16. Enkä tarkoita kummituksia, mutta uskon, että maailmassa on paljon asioita, joita emme näe/ymmärrä/pysty selittämään.
17. Olen pienestä pitäen myös ollut kovin hanakka uskomaan satuihin, ja pettynyt kun ne eivät ole totta.
18. Joku voisi kutsua minua eskapistiksi.
19. Eikä varmasti olisi kovin väärässä.
20. Tunnen suurta sympatiaa Tuomas Holopaista kohtaan.
21. En ole silti Nightwish-fani.
22. Nightwishin keikka kesän 2009 Sauna open airissa vei minut silti ihan mukanaan ja olin ihan fiiliksissä.
23. Tärkein juttu samaisilla festareilla oli kuitenkin yhden (mies)ihmisen livenä tapaaminen, jonka olin aiemmin tuntenut vain netissä.
24. Meistä on tullut hirmuisen hyvät ystävät ja se on minulle tärkeä ihminen.
25. Tiedän, että se ajattelee minusta samoin.

Jatkoa seuraa ennemmin tai myöhemmin.

4 kommenttia:

Luonnonlapsi kirjoitti...

Heips! Löysin blogisi sattumalta ja tykästyin :) Tulen uudelleenkin vierailulle :)

Minja kirjoitti...

Hei! Kiva kun jätit kommentin ja tervetuloa uudelleen! :)

Mimmu kirjoitti...

Meillä on sama ongelma tuon pimeän pelkäämisen kanssa. Mulla varsinkin on liian hyvä mielikuvitus, niin sinne pimeyteen pystyy helposti keksimään vaikka ja mitä. :/

Minja kirjoitti...

Mimmu, mä niin ymmärrän sua. Ja nimenomaan mielikuvitusta syytän itsekin, koska niillä pelottavilla asioilla ei oo mitään tekemistä järjen kanssa. :D