Varasin viime viikolla itsellen kampaaja-ajan. Rahapoliittisista syistä päätin kokeilla tällä kertaa uutta paikkaa, viidentoista euron hintaero on kuitenkin mielestäni melko merkittävä tekijä!
Entiseen kampaamooni pystyy varaamaan ajan netissä, tähän uuteen ei ja olinkin jo valmiiksi vähän ahdistunut, että soittamaan pitää nyt alkaa, mutta päätin kokeilla onneani kuitenkin. Kampaamossa vastasi nuori tytönääni, joka kuulosti kovasti kiireiseltä ja kaikenlisäksi linja (kampaamokin vastasi kännykkänumerosta) kaikui jonkin verran. Koko puhelu meni siihen, että tyttö sanoi lauseensa hätäisen töksähtäen ja minä jouduin melkein joka lauseen pyytämään uusintana, kun en vaan saanut selvää. Puhelun jälkeen melkein harmitti, että olin soittanut koko paikkaan.
Vaikka kuinka olisi kiire, niin kyllä aikaa varaava asiakas on mielestäni hoidettava asiallisesti, eikä niin, että asiakkaalle tulee sellainen tunne, että anteeksi että häiritsin. Sitä paitsi tytöllä meni luultavasti tupla-aika puhelun hoitamiseen juuri siksi, että joutui hätäilynsä takia toistamaan monet asiat.
Huomenna on sitten se aika sinne kampaajalle. Toivon, että kampaaja on kuitenkin niin hyvä ja positiivinen kokemus, että se ehkä paikkaisi tätä puhelun ärsytystä. Muuten ehkä ensi kerralla kannan taas rahani sinne viisitoista euroa kalliimpaan paikkaan, jossa olen kyllä aina viihtynyt mainiosti. Köyhän pitää vaan välillä kokeilla onneaan.
2 kommenttia:
Mä vihaan kans soitella joka paikkaan. Maaliskuussa kun kävin leikkaamassa hiuksia, ratkaisin asian käymällä suoraan liikkeessä varaamassa ajan.
Pitäis varmaan taas mennä leikkauttaan. Nää on ihan liian pitkät.
Voin kertoa, että kampaaja oli kiva ja tukasta tuli hieno, joten mälsä puhelinkokemus unohdettakoon! :)
Lähetä kommentti